Reklamace

Reklamace

Na Vaši spokojenosti nám záleží, a proto se každý den snažíme odvádět nejlepší práci. Stále jsme jen lidé, a tak se občas může stát, že se něco pokazí. V situaci, kdy budete potřebovat vyměnit nebo vrátit zboží, postupujte prosím následovně:

 

  1. A) Vrácení zakoupeného zboží

 

  • Pokud si přejete vrátit zakoupené zboží, prosím, vyplňte „Formulář pro vrácení a výměnu zboží“.
  • Pokud byl součástí objednávky dárek, je potřebné vrátit i dárek spolu se zbožím. V případě, že se rozhodnete dárek si ponechat, od vrácené sumy bude odpočítaná jeho aktuální cena/hodnota.
  • V případě využití akce 1+1 zdarma, 2+1 zdarma apod., je potřebné vrátit všechno zboží, na které se vztahuje tato akce. V opačném případě bude od vrácené sumy odpočítaná suma/hodnota za nevrácené zboží.
  • Před odesláním se, prosím, ujistěte, že zboží posíláte zpět v původním stavu, tj. neprané a nenošené zboží s původními cedulkami. Z hygienických důvodů ponožky neměníme. Také nepřijímáme zpět zkoušené a rozbalené ponožky bez původních cedulek.
  • O zpracování balíčku Vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu.
  • Peněžní prostředky vracíme zpět na uvedený bankovní účet do 14 dní od fyzického přijetí vrácené objednávky a zpracovaní požadavku.
  • Bližší informace o odstoupení od smlouvy naleznete v čl. XII Všeobecných obchodních podmínek.

 

  1. B) Výměna zakoupeného zboží
  • Pokud si přejete vyměnit velikost dodaného zboží, prosím, vyplňte „Formulář pro vráceni a výměnu zboží“.
  • Vyměňujeme jen kus za kus. Výměna za jiný motiv nebo zboží není možná. V případě, že máte zájem o jiné zboží, je potřebné vytvořit novou objednávku a za vrácené zboží Vám zašleme zpět finanční prostředky.
  • Před odesláním se, prosím, ujistěte, že zboží posíláte zpět v původním stavu, tj. neprané a nenošené zboží s původními cedulkami. Z hygienických důvodů ponožky neměníme. Také nepřijímáme zpět rozbalené ponožky bez původních cedulek.
  • O zpracování balíčku Vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu.
  • Pokud je požadované zboží skladem, balíček odesíláme ihned (poštovné neplatíte). V případě, že zboží skladem není, balíček odešleme po doplnění skladových zásob. O odeslaní balíčku Vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu.

 

 

Společné pro A. a B.

Při výměně/vrácení zboží zašlete balíček doporučeně (bez dobírky) na adresu:

 

ZAPO-HP, s.r.o.

WALKEE

Pražská 343/2

674 01  Třebíč

Czech Republic

 

Poštovné však při této možnosti hradíte Vy.

 

Pro A a B můžeme použít formulář pro vrácení a výměnu zboží, který si můžete stáhnout a vytisknout i kliknutím na odkaz:

 

 


C) Reklamace

 

  • V případě, že reklamujete zakoupené zboží, prosím, vyplňte „Formulář pro reklamaci zboží“.
  • Za chybu zboží nemůžeme považovat změnu vlastnosti zboží, která:
    • vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení nebo nesprávným používáním či nedostatečným nebo nevhodným ošetřováním,
    • vznikla v důsledku přirozených změn materiálu, z kterých je zboží vyrobené,
    • vznikla v důsledku jakéhokoliv poškození kupujícím nebo třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu.
  • V případě reklamace ponožek nebo spodního prádla zašlete, prosím, na e-mailovou adresu info@walkee.cz vyplněný reklamační list spolu s fotkami reklamovaného zboží – náš tým zákaznické podpory reklamaci posoudí a bude Vás informovat o dalším postupu.
  • V případě že nám reklamované zboží zasíláte zpět.

 

Zašlete nám balíček na adresu:        

ZAPO-HP, s.r.o.

WALKEE

Pražská 343/20

674 01 Třebíč


Reklamační list si můžete stáhnout a vytisknout i kliknutím ZDE:Protokol o vrácení zboží walkee

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení